Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To co píšete opravdu jako "štědré" na cenovou hladinu ve Švédsku nevypadáRv

0 5
možnosti
Foto

A proč by si, pane Macháčku, imigranti měli platit své veškeré životní potřeby? Je k tomu nějaký racionální důvod?

1 0
možnosti
Foto

Odhlížím od ostatních parametrů vašeho blogu a zaměřím se pouze na jeden - ŠTĚDRÉ příspěvky. A nebudu se zabývat ani tím, že by neměli dostávat nic.

Pokud však řeknete A, tedy informujete o "štědrých" příspěvcích, které (pokud si platí stravu) činí něco přes 6 tis. Kč/měs, měl byste říct i nezbytné B - naznačit cenovou hladinu. Takhle čtenář, který jako já nechce hledat potřebné údaje, musí buď přijmout "štědrost" a nebo bude mít nejasnosti. Já je mám a je pro mne vaše informace nepoužitelná. po přepočtu na Kč mi to zase tak horentně štědré nepřipadá, když mají platit veškeré životní potřeby.

2 1
možnosti

Ještě je třeba si uvědomit, že oni často posílají část peněz zpět příbuzným do zemí, odkud přišli. Takže přestože si díky cenové hladině nemůžou v Evropě nijak vyskakovat, v Africe/na Blízkém východě je i zlomek této částky velkým balíkem (pokud tam jsou oblasti, kde lidé přežívají třeba za 2 dolary denně... Proto je to tak lákavé. Takže sledujme nejen cenovou hladinu ve Švédsku, ale i v Afghánistánu, Pákistánu, Nigérii atd...

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS